copyrights mitt i.

En sak som jag ångrar mig som fan är att jag skrivit "Copyrights ..." mitt i mina bilder,
korkade som jag var så sparade jag inte orginalerna. Anledningen till att jag gjorde så är för att
jag inte ville att människor skulle sno mina bilder, (som att jag vore något jävla proffs)
det är så att det finns människor som är helt slut i huvudet som faktiskt gör så och
gör något annat med bilderna. Hursomhelst, nu kan jag i alla fall inte redigera bort texten,
det går säkert att fixa men jag vet inte själv hur man gör det. Nu får jag tills vidare nöja mig
med de bilder som jag skrivit copyrights på. Irriterande, men men.Dem här bilderna tog jag när vi var i
Abu Dhabi i somras. Mina sötnosar även där borta fick spela mina offer till modeller, haha. Saknar dem så. 
 
Foto: Faduma MH
Modell: Abira Hussain
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide