HORSES###

Eftersom att jag ändå är så jävla lack, uttråkad och på väg hem från skolan (what a joke) kan jag väl ändå skriva ett inlägg. Jag kan väl ändå berätta varför jag är så upprörd till mina kära och så trogna läsare. Jo, jag satt i datasalen med syrran och skrev min fula hemtenta. Jag smilade, dansade och sjöng till min musik, helt hypad över att det har gått så himla bra för mig. Referenslista? Check! Rätt namn på kursen? Chrck!Jag var helt klar för att skicka in tentan! Whoop fest! SAJK! Hela skiten försvann precis när jag skulle skicka. ALLTSÅÅÅ VAAAAH?!?!?!? Jag sparade skiten TJUGO MILJONER GÅNGER BARA FÖR ATT JUST DET HÄR INTE SKULLE HÄNDA OCH VAD HÄNDE?!?! Får vara mer lack? Hursomhelst, jag bita ihop (jag var SÅ nära på att storböla, men Amina tröstade mig) jag fick börja om. Men jag ska Inter klaga, jag är nästan klar och tentan ska lämnas in nästa vecka. Det kunde ha varit en 24 timmars tenta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide