outfit and shit.

Jag tänkte på en sak tidigare under veckan. Något som jag brukade göra på min gamla blogg var att jag då och då brukade lägga olika plagg, väskor och skor som vi hade köpt. Bilderna och inläggena blev som en slags mode grej och jag tyckte om det. Jag brukade även foto vad Amina har på sig, och sedan mig själv. Det blev som ett slags dubbelfoto/mode grej. Det var också roligt att titta tillbaks på inläggen och se vad man hade köpt och hur man satte ihop olika plagg till en outfit. Jag tror nog att jag kommer att börja göra så inom en snar tid. Jag tyckte också om att lägga upp bilder på olika artister och quotes som jag tyckte om och som inspirerade. Så snart blir det nog en liten förändring :)
 
Foto: Faduma MH
Modell: Amina MH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide