no to fat eyebrows.

Ah, jag älskar att ta ett bad. Jag sitter med min inpackning och bara njuter av livets goda stunder. Min underbara mamma talade om för mig, precis innan jag skulle ta ett bad att hon tycker inte alls att jag passar med tjocka ögonbryn. Ni förstår, jag brukar måla mina ögonbryn och jag gillar när de är lite tjocka. Så, mamma har alltid rmobbat mig varje gång jag kommit in efter att ha varit ut "Titta på den här bruden och hennes 10 cm tjocka ögonbryn. Kan någon vara snäll och tala om för henne att det INTE ÄR SNYGGT!!" Hahahhaha, mamma alltså. Hon skiter fullständigt om det sårar eller inte (min mamma är bäst, jag älskar henne över allt annat på denna planet, hon är underbar, så kärleksfull och en sån fin människa. Hon retar en och det är hon bäst på, ingen tar åt sig!!). Hursomhelst, idag tog mamma mig åt sidan och sa "Faduma, jag vill vara helt ärlig mot dig. Det är här är min egna åsikt, just nur är det fashion med tjocka ögonbryn, men det passar inte just dig." HHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA!! MAMMA DU ÄR BÄST! 
 
Din åsikt betyder mycket för mig mamma, men jag gillar mina ögonbryn så här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide