"Mitt arsle..."

 
Foto: Faduma MH
 
Här kommer jag igen och ska klaga men jag måste. Kylan är obeskrivlig, speciellt här hemma. Vad fan, man kan nästan tro att de har stängt av värmen. Jag har min somaliska baati, tjocktröja över, mjukisbyxor under och strumpor men ändå fryser jag nästan ihjäl. Ett rent skämt, och  idag för första gången på LÄNGE fick jag springa som en idiot med mina tunga jacka och väska som nästan väger ett ton. Busschaffören var jätte snäll som väntade på mig. När jag hade hittat någonstans att sitta, andades jag som ett djur OOOOOOH!! OOOOOHH!! OOOOOOOHH!! HHAHAHAHHA! Pinsam! Men vad fan, vinter är inget för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide