merry christmas

 
 
Foto: Faduma MH
Dem här bilderna tog jag för två vintrar sen, under julafton.
 
 
Dem senaste dagarna har både jag och syrran jobbat. Dubbla ob:n, jag vet men jag såg verkligen inte framemot att jobba och visade det tydligt när jag och Amina jobbade tillsammans. Det är på tiden att söka ett nytt jobb känner jag. Nu ligger jag i mammas säng och lyssnar på Miguel, helt slut och utmattad. Min behöver hel kropps massage (jag är bokstavligt talat besatt av massage, jag frågar varenda kotte som jag ser ifall han/hon kan massera mig, då menar jag naturligtsvis bara familj och vänner, I ain't no hoodrat hahahaha!). Jag har även blivit förkyld, min hals är nästan lika torr som Saharaöknen, hahahha SNACKA OM ATT JAG ÖVERDRIVER!! Förlåt, jag måste behärska mig, jag vet inte vad det är med mig :) Men jag vill önska er alla en fin och god jul ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide