kaleidscope dreams.

 
För några veckor sen fick jag reda på att Miguel ska komma till berns i feburari. Hur glad blev inte jag då. Mmm, det är bara att fundera vidare på det. Lill syrran var den som delade med sig denna goda nyhet till mig och jag KOMMER att vara DÄR om det inte något annat som kommer att stoppa/hindra mig. Till skillnad från andra så har jag varit en trogen supporter. Jag började inte gilla hans musik efter Adorn, utan långt, långt innan dess- På den tiden då Amina och Nasra mobbade hans "fjantiga" röst. JDet jag blev helt kär var att han hade ett helt annan sound, han sjöng på ett helt annat sätt än vad dagens artiser gör idag. Jag har lyssnat på hans nya album Kaleidoscope Dream och jag älskar nästan alla hans låtar (två av dem, i don't like). Jag älskar Adorn, låten är riktigt fin, men det finns andra låtar i albumet som jag föredrar (är faktiskt inte hundra procent säker om jag tycker så helt och hållet). Hursomhelst, en låt som jag älskar och har spelat sönder är Arch & Point.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide