good meeting.

Mötet som jag hade igår gick jätte bra! Nu känns det som att jag kan visa flera människor vad jag gör och jag hoppas och hoppas att det här går igenom. Vi har bokat in torsdagen, så vi kan prata lite mera idéer. Jag längtar. Sedan fick vi några andra underbara nyheter. Vår älskling fyllde år igår, och hon fick också reda på att hon ska få komma hit till oss i födelsedagspresent. Först var det inte säkert men nu så vet vi att hon kommer Inshallah :) Så vi kommer att ha en riktigt family reunion!! Våra kusiner från både LK, Malung och London kommer nu, woooohoo! Sen får vi inte glömma vår bäääääääästa Carmen, som kommer på torsdag :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide