blackout.

Dem senaste  dagarna här i Stockholm, damn. Jag kan inte ens beskriva kylan. Inatt låg jag i fosterställning i timmar med täcket över huvudet. Jag ville inte gå upp för att frysa ännu mer men jag fick tillslut nog. Jag sprang upp för att leta efter mjukisbyxor för att inte förlora sömn, kastade mig i sängen och deckade på två sekunder. Men shit vad jag har frusit hela dagen. Jag har inte ens orkat ta mig ur soffan eller ta mig till toaletten. Det är i för sig flera människor i vårt hus som har klagat på kylan i lägenheterna. You betta fix it you fools. Inte nog med det, vi fick även strömavbrott i en timme. Kolsvart i hela södra Stockholm. Men vi hade det mysigt, jag ska inte klaga. Vi alla låg tillsammans i soffan med ljus och myste. Men jag fick verkligen en sak klart för mig, vi är helt beroende av el. Allt som vi använder måste användas genom el. Det är stört, och vi har tagit det för givet. No good. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide