Babyshower in this ...

Dem senaste dagarna har vi förbrett en babyshower för vår sötnos som snart ska ha barn. Först fick det bli shopping i Farsta Centrum, jag minns knappt sist vi var där. Vi fick ta bussen från jävla Anneboda, visste att vi skulle få vänta i timmar. Okej, det blev inte timmar utan en halvtimme, spelar egentligen ingen roll, vi fick stå och frysa. Jag var så nära på att ge upp och gå hem (Damn låter som rena bitterfi***an) Sorry. Hursomhelst! BABYSHOWER! Jag har sett emot denna dag i veckor, jag älskar att överasska mina älsklingar, fast jag gillar inte när all uppmärksamhet riktas åt en själv. Jag hatar det. Så därför älskar jag att göra en massa åt mina vänner, födelsedag och allt som kommer med att fira en nära älskar jag. Så nu ska vi dra hem till Noria, pynta, laga mat, städa osv. Klockan tre kommer alla "gäster" och vid halv fyra kommer vår sötnos. Jag ska passa på att ta en massa bilder, jag har redan sagt till Rita att jag vill fota henne med hennes lilla flicka i magen. Så fint det kommer att bli!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide