Addis Abeba

Helgen har varit riktigt nice. Vår moster och morbror kommer över helgen. Morbror skulle åka till Etiopien söndag kväll. Det var jag som bokade hans biljett när vi var i LK i somras. Jag minns till och med vilket datum som jag bokade biljetten. den 16 juli och han åkte den 17 dec. Jag garvade IHJÄL mig när jag bokade biljetten, det var bara roligt, orkar inte förklara. Hursomhelst, morbror ville att jag skulle ladda ner musik som han kan lyssna på under hans resa (jag laddar ALLTID ner musik åt honom när han är här). Sist snodde han vår reggae skiva (det är lugnt). Nu har han uppgraderat sin musik smak. Han ville ha massa Vybz Kartels låtar, Amina och jag garvade ÄNNU MERA!! Asså hur skön är inte han?! I söndags åkte alla vi syskon och Carmen med Zaki till hans fotbolls kup. Vi satt och garvade ihjäl oss tills vi fick en utskällning av brorsan och Nasra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide